Monday, December 12, 2011

Kenangan masa praktikum at MAKTAB SULTAN ISMAIL(SIC) kelantan as a COUNSELOR PELATIH.....

saya berpraktikum kat maktab sultan ismail(sic) sekolah kluster kecemerlangan..emm..studentnye smua laki...eh..silap2...ada la setengah perempuan..tu pun yg form 6 je..lower 6 n upper 6...mula2 tau kena g praktikum kat sek ni..memng berdebar2 la..yela..sek kluster kecemerlangan kot...aduh.,.aku ni dah la ilmu xpenuh di dada lagi.huhuu...emm..banyak yg terbayang2 kat fikiran...antaranye...lau pelajar tnye aku yg aku xtau mcam mana? aduh....kena prepare ni....hheheh...isau2....kwn2 plak cakap sek tu smua pndai2..lagi aku berdebar2....asal la aku dpt sek ni..namun....setelah menghabiskan praktikum kat situ selama 14 minggu....aku dapat rasakan bahawa best sangattttttttttt praktikum kat sek ni....pelajar sporting...pentadbir pun ok...guru kaunselor pembimbing pun ok...semuanya ok la senang cerita.hehe...banyak pengalaman aku dapat kat sini.....stres tu ada la jugk..huhu..maklumla..nk kena siapkan laporan akhir praktikum..kena bt sesi utk cukupkan jam kredit..dgn banyak karenah yg aku hadapi.emm..namun..tu smua memberi pengalamn baru utk aku lebih bersedia apabila berada di sekolah sebenar kelak.,.maksudnya..nnti aku dah posting di sekolah...

.......Ni kak siti fatihah..rakan kaunselor pelatih yang juga dr UPSI....
bersama pelajar2 SIC
.....BERSAMA kawan2 time praktikal...dioarg kursus lain.....


sukan sekolah 

No comments:

Post a Comment